PRODUK

UNTUK PERTANYAAN ATAU ORDER, SILA CALL/PM/SMS/WHATSAPP DI TALIAN 012-3992558(FARAH) .SESI RUNDING CARA & INFO KESIHATAN ADALAH PERCUMA

Monday 4 February 2013

MAGICAL BODY SLIM SOAP(MBBS)

MAGICAL BODY SLIM SOAP(SABUN SLIM) - MBBS
HARGA: RM 36.00(100 G)


Digunakan diseluruh tubuh terutama digosok ke paha dan punggung yg berselulit, pangkal tangan iaitu antara lengan dan permulaan bahu, perut, pinggang,pinggul dan mana-mana bahagian yg berlemak, besar dan menggeleber.



Penting juga digosok kepada bahagian berparut , celah kekotoran degil , badan berjerawat batu dan berbiji akibat lemak keras dan kesan luka.

Semasa penggunaan kulit akan berasa segar dan naturally dingin. Liang-liang kulit akan terbuka dan ini membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit .

Penggunaan tumbuhan, buahan dan sayuran membantu melancarkan peredaran darah dan sebagai satu bahan anti bakteria dan kulat. Penggelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi serta menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak , kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam .

Lebih ehektif digunakan setiap kali mandi untuk shape dan kulit yang anda ingini.

*lulus KKM dan selamat digunakan.

No comments:

Post a Comment