PRODUK

UNTUK PERTANYAAN ATAU ORDER, SILA CALL/PM/SMS/WHATSAPP DI TALIAN 012-3992558(FARAH) .SESI RUNDING CARA & INFO KESIHATAN ADALAH PERCUMA

Monday 11 March 2013

MAGIC BODYSLIM SOAP JSD UNTUK SLIMMING

MAGIC BODYSLIM SOAP JSD UNTUK SLIMMING
HARGA : RM 36.00

Di sini, saya nak kongsi info magic bodyslim soap(sabun magic). Ianya adalah sabun utkslimming. Ianya sangat baik untuk proses slimming dan menurunkan berat badan jika ianya digunakan secara konsisten dan di gunakan bersama Heat Lotion(HL@RM 48.00) serta Coklat Love Habibi (CLH @RM 48.00).


Sesuai digunakan oleh Lelaki/Wanita atau anak dara. Kulit juga akan bertambah licin dan lebih baik dari biasa, mulus serta lebih cantik
 

-------------------------------------------------------
... MAGICAL BODYSLIM SOAP (RM36)

Digunakan diseluruh tubuh terutama digosok ke paha dan bontot yg berselulit, pangkal tangan iaitu antara lengan dan permulaan bahu, perut, pinggang,pinggul dan mana-mana bahagian yg berlemak, besar dan mmenggeleber. Penting juga digosok kepada bahagian berparut , celah kekotoran degil , badan berjerawat batu dan berbiji akibat lemak keras dan kesan luka.

Semasa penggunaan kulit akan berasa segar dan naturally dingin. Liang-liang kulit akan terbuka dan ini membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit . Penggunaan tumbuhan, buahan dan sayuran membantu melancarkan peredaran darah dan sebagai satu bahan anti bakteria dan kulat.

Penggelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi serta menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak , kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam .

Lebih effect digunakan setiap kali mandi untuk shape dan kulit yang anda ingini.

Lulus KKM dan selamat digunakan.

Berat : 100 Gram

No comments:

Post a Comment